INFORMACIONS IMPORTANTS SOBRE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
1. El període per fer la inscripció romandrà obert fins al dia 22/09/23, no s’acceptaran cap inscripció fins que es tornin a obrir inscripcións,(us podeu informar amb cada coordinador/a de l’activitat),(s’infomara per xarxes).
2. La inscripció es fa mitjançant l’app per a mòbils de l’AFA o la pàgina web:
AFA Doctor Serés – MIAMPA
3. Tota persona que no hagi formalitzat la inscripció de l’AFA el primer dia de l’activitat, no podrà ser admesa a classe, el coordinador us enviarà un correu o un WhatsApp de confirmació. El primer dia de classe el monitor tindrà la llista d’inscrits i haurà de verificar que s’ha formalitzat correctament la inscripció. Si es vol provar l’activitat, s’ha de parlar amb el coordinador de l’activitat (llistat de coordinadors i correus electrònics disponibles a la nostra pàgina web) qui s’encarregarà de parlar amb el monitor per gestionar-ho.
4. Totes les activitats extraescolars gestionades per l’AFA han d’estar inscrites amb el formulari d’inscripció de l’AFA, encara que l’empresa encarregada de dur a terme l’activitat hagi sol·licitat una confirmació de continuïtat a l’activitat. Cap activitat s’ha d’inscriure en cap altra entitat que no sigui l’AFA de l’escola i mitjançant el formulari online de la pàgina web de l’AFA
5. Les activitats extraescolar infantils s’iniciaran el dia 2 d’octubre de 2023 i finalitzaran el dia 31 de maig de 2024.
6. Les activitats extraescolars d’adults s’iniciaran el dia 2 d’octubre de 2023 i finalitzaran al mes de juny de 2024.
Normativa de les activitats extraescolars
- L’AFA es reserva el dret de modificar la programació de la graella, els preus i els canvis d’horaris en funció dels inscrits en cada activitat.
- La inscripció en qualsevol de les activitats comporta la subscripció d’una assegurança d’accidents per import de 5€ que es cobrarà en la primera quota.
- Aquells interessats que no siguin socis de l’AFA de l’Escola Dr.Serés caldrà que paguin 33€ en concepte de quota, que es cobraran al primer rebut. Només es cobrarà una quota per cada persona inscrita, independentment del número d’activitats a les què s’inscrigui.
- Tant l’alta com la baixa de l’activitat s’haurà de comunicar per escrit a l’AFA, mitjançant els formularis dissenyats a aquest efecte.
- Les activitats es regulen segons els usos i reglaments establerts en cadascú dels edificis on s’imparteixen i l’ incompliment de les normes d’ús pot causar la baixa de l’alumne.
- En cas d’impagament d’una quota mensual es donarà de baixa a l’alumne, i en cas de devolució del rebut bancari es cobraran 5€ en concepte de despeses bancàries.
- L’AFA confirmarà la inscripció definitiva a l’activitat un cop comprovat que hi ha un número d’inscrits suficient per engegar-la.
- En el cas de baixa de l’activitat: aquesta baixa serà efectiva a partir del dia 1 del mes següent a la seva comunicació.
- En el cas d’altes a activitats un cop iniciada l’activitat: si l’alta es produeix la primera quinzena de mes, es cobrarà tota la mensualitat, si es produeix la segona quinzena, es cobrarà la meitat de la mensualitat.
- Cap alumne pot iniciar l’activitat fins que el coordinador enviï la confirmació de alta correcta i el dia que pot començar l’activitat.
- Els pares, mares o tutors legals dels alumnes menors d’edat que participin en les activitats extraescolars són responsables de la seva entrega al monitor o monitora de l’activitat i de la seva recollida. Si el tutor o tutora de l’alumne permet que aquest vingui o marxi sol, els pares o tutors han de presentar el full d’autorització corresponent. Aquest supòsit és per a les activitats que es realitzen un cop finalitzada la jornada escolar i per les activitats realitzades a migdia on l’alumne no està al menjador escolar.
- Les activitats extraescolars d’adults estan obertes per a socis i socis col·laboradors. Les activitats extraescolars infantils tant en horari escolar com de tarda nomes estan obertes a nens socis de l’Escola Doctor Serés.